Winkelwagen
Menu
Filters
Favorieten

Je hebt nog geen favorieten toegevoegd.

Veelgestelde vragen

Bestellen

  • Ik krijg een foutmelding, wat nu?
    Verwijder de cookies en tijdelijke internet bestanden en probeer het nogmaals.
  • Hoe plaats ik een bestelling?
    Voor het plaatsen van een bestelling, is het belangrijk dat je een account aanmaakt. Heb je al eerder een account aangemaakt? Dan kun je gemakkelijk inloggen. Let op!

    • Ben je verhuisd? Check dan je adres
    • Ben je je wachtwoord vergeten, dan kun je je wachtwoord opnieuw aanvragen. 

    Zijn deze stappen voltooid, dan ben je klaar om te bestellen. Kies je artikel(en) in de gewenste maat en plaats deze in de "shoppingbag" Klaar met shoppen? Volg dan alle stappen in de "shoppingbag" (rechts boven in het scherm).
  • Kan ik mijn afleveradres wijzigen?
    Heb je net een bestelling geplaatst, maar heb je een verkeerd adres opgegeven, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Is de bestelling succesvol afgerond en/ of verstuurd, dan is het aanpassen niet meer mogelijk. Check daarom altijd goed je adres voor je bestelt.
  • Kan ik mijn bestelling in een winkel laten bezorgen?
    Ja dat kan zeker! In het bestelproces, bij Stap 1: Winkelwagen kun je de verzendwijze aanvinken: Afhalen in één van onze winkels. Dit is helemaal gratis.
  • Hoeveel betaal ik aan verzendkosten?
    Wanneer je een bestelling plaats met een bedrag boven de € 50,- worden er geen verzendkosten in rekening gebracht. Bij bestellingen onder de € 50,- wordt er een bedrag van € 5,00 in rekening gebracht voor de verzending van het pakket. Daarnaast kun je ervoor kiezen om een bestelling in één van onze winkels af te halen, als je hiervoor kiest worden er geen verzendkosten over de bestelling in rekening gebracht.

    Bestellingen buiten Nederland
    Tot op heden beschikt Sporthuis Pim Doesburg alleen nog tot de mogelijkheid om bestellingen te leveren in België. Voor bestellingen naar België wordt een bedrag van € 7,50 in rekening gebracht, ongeacht het te bestellen bedrag. Het retourneren van een bestelling vanuit België valt tevens voor eigen rekening.
  • Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?
    Doorgaans heb je de bestelling de volgende werkdag in huis, mits voor 15:00 uur besteld en het artikel op voorraad is. Het kan zijn dat er een artikel uit één van onze filialen moet komen. De levertijd is dan één werkdag langer. Als de levertijd langer is wordt je hierover geïnformeerd.
  • Ik heb besteld, maar wil toch annuleren. Kan dat?
    Retour sturen kan altijd, maar wil je meteen nadat je op de knop bestellen hebt geklikt annuleren? Stuur dan zo spoedig mogelijk een e-mail naar: info@sporthuispimdoesburg.nl met in de onderwerpregel: je ordernummer + de melding annuleren. Of via telefoonnummer 010 - 717 16 05 (Houd alle gegevens bij de hand) We proberen dit zo spoedig mogelijk op te pakken.

    Soms lukt het ons niet om de bestelling meteen te annuleren, door drukte of weekend/feestdagen of omdat wij de de annulering te laat hebben ontvangen. Of omdat de bestelling al verzonden is, dan kun je natuurlijk gebruik maken van het retourneren.
  • Ontvang ik na het plaatsen van mijn bestelling nog een reactie?
    Na het plaatsen van uw bestelling ontvang je ten alle tijden een bevestigingsmail. Het is daarom ook van belang dat je het juiste e-mailadres opgeeft. Mocht je toch geen e-mail ontvangen hebben, neem even contact op met de klantenservice. Wij zijn van maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00 te bereiken via info@sporthuispimdoesburg.nl of via telefoonnummer 010- 717 16 05.
  • Er komt € 1,- bij, maar verzending was toch gratis?
    Er komt inderdaad € 1,- bij wanneer je bestelt. Dit is de zogeheten "transaction fee". Dit zijn dus geen verzendkosten.

Betalen

  • Is mijn betaling veilig?
    Alle stappen van het bestelproces lopen via een beveiligde SSL verbinding. Let erop dat de URL bovenin de browser begint met HTTPS + slotje (https://www.sporthuispimdoesburg.nl/). Als dit niet zo is adviseren wij je om niet verder te gaan met betalen en de bestelling via een andere PC te plaatsen.
  • Ik betaal via Afterpay, hoe werkt dat?
    Je betaalt achteraf met Afterpay, alle informatie vind je hier! Hoe werkt Afterpay, dat vind je hier!
  • Hoe kan ik betalen?
    Je kunt kiezen voor de volgende betaalmogelijkheden:

    • iDeal (gratis, direct betalen met je eigen bank)
    • Achteraf betalen via Klarna
    • CreditCard (Visa, Mastercard. Betalingskosten € 2,50)
    • Bancontact/MrCash (Voor Belgische klanten. Betalingskosten € 2,50)
  • Ik woon in Belgie, hoe betaal ik?
    Je woont in Belgie, dan kun je betalen met Bancontact/ Mistercash. Let op, je betaalt € 2,50 extra.
  • Ik kan niet betalen, help!
    Lukt het betalen niet? Check altijd of je in de URL: HTTPS + slotje ziet. Wis eventueel je cookies en tijdelijke internet bestanden. Lukt het nog steeds niet? Neem dan contact op met ons.

    Wil je achteraf betalen met Afterpay maar lukt dit niet? Neem dan contact op met Afterpay!

Afgeleverd

Contact

  • Hoe kan ik contact opnemen?
    Telefoon: 010 717 16 05

    E-mail: info@sporthuispimdoesburg.nl

    Social Media: Facebook (opent in een nieuw venster) of instagram direct message (opent in een nieuw scherm).

    Eén van onze winkels: vind hier het overzicht.


  • Sponsort Sporthuis Pim Doesburg?
    Jazeker, wij doen aan sponsoring. Maar we zijn wel kritisch, we krijgen namelijk wekelijks aanvragen binnen. Het is daarom belangrijk wanneer je een aanvraag doet een goed en volledig onderbouwd projectplan door te sturen. Wij gaan intern bekijken of het voldoende aansluit op onze doelstellingen, missie en visie, etc. Is het projectplan incompleet zijn, dan behouden wij ons het recht de aanvraag niet in behandeling te nemen, zonder enige kennisgeving.


Levering

  • Hoe kan ik de status van mijn bestelling zien?
    Zodra wij jouw bestelling hebben ingepakt, verwerkten klaar voor verzending hebben gemaakt, dragen wij de bestelling over aan GLS. Zodra GLS de pakketten heeft, ontvang je van GLS een e-mail met een track en trace code. Hiermee kun je de bestelling volgen, dit kan via deze pagina. Let op! Voor alle vragen mbt levering en tijdsindicatie moet je contact opmaken met GLS, zij kunnen je hier verder mee helpen.
  • Ik was niet thuis toen mijn bestelling geleverd werd, wat nu?
    Als je niet thuis bent wanneer de zending wordt aangeboden zal er een niet-thuis bericht achtergelaten worden door de bezorger. De zending wordt dan de volgende dag opnieuw aangeboden. Tevens ontvangt je een e-mail met de mogelijkheid het leveradres aan te passen. Als de bestelling 3x niet geleverd kan worden zal deze naar het dichtstbijzijnde GLS depot gebracht worden waar je de bestelling kunt afhalen.
  • Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
    Alle bestellingen die op werkdagen voor 15:00 uur geplaatst zijn worden in de meeste gevallen dezelfde dag nog verzonden. Doorgaans heb je jouw bestelling(en) dan de volgende dag in huis. Doorgaans komen bestellingen uit het centraal magazijn, maar het kan zijn dat jouw bestelling uit één van onze filialen moet komen, de levertermijn is dan één werkdag langer.
  • Hoe neem ik contact op met GLS?
    Via deze pagina kom je op de track & trace pagina. Voor alle vragen en informatie aan GLS kun je hier meteen naar de website van GLS.

Producten

  • Zijn alle producten authentiek en origineel?
    Al onze producten zijn 100% authentiek en origineel! Wij zijn een officieel verkooppunt, wij hebben de licenties om de producten te mogen verkopen.
  • Mijn maat is op, komt mijn maat nog?
    Je bent opzoek naar een artikel, maar helaas jouw maat is op. Of het kan gebeuren dat iemand je net voor is geweest, ook wanneer je een product in je winkelmandje hebt. Een product in je winkelmandje is géén reservering. Om de teleurstelling zo klein mogelijk te houden, raden wij je aan altijd eerst de voorraad te checken. En is het product toch op wanneer je het toch toegevoegd hebt, neem dan even contact op. Niet alle producten krijgen een restock, maar blijf regelmatig checken.

    Let op, want het systeem heeft ook tijd nodig om even "na te denken", dat wil zeggen, verwerkingstijd om een product definitief uit de voorraad te halen.

    Wil je het product in de winkel halen, maar ben je er niet zeker van of je maat er nog is, bel dan vooraf even naar de winkel. De telefoonnummer vind je hier.

  • Waar kan ik terecht als ik een klacht heb over een product?
    Wij leveren de beste producten van hoogwaardige kwaliteit. (Al onze producten zijn 100% origineel en authentiek) Ondanks onze uiterste zorg en permanente controle kan het voorkomen dat je een product ontvangt wat op korte termijn gebreken vertoond. In dit geval raden wij je aan om een e-mail te versturen naar info@sporthuispimdoesburg.nl of telefonisch contact op te nemen. (Houd voor een snellere afhandeling je order nummer bij de hand)

    E-mail: Belangrijk hierbij is dat je in de bijlage enkele foto’s toegevoegd van de gebreken van het artikel. In de mail kun je verdere productinformatie vermelden zodat we je verzoek nog sneller in behandeling kunnen nemen.

    Mankement bij ontvangst
    Het kan soms voorkomen dat je een product ontvangt wat niet in de juiste staat verkeerd. In dit geval verzoeken wij je om binnen 24 uur contact op te nemen met de klantenservice. Na het verstrijken van de 24 uur zijn wij niet meer verantwoordelijk voor eventuele mankementen en/of beschadigingen.

    Schade na dragen van een product
    Het kan soms gebeuren dat een product sneller stuk gaat dan je had verwacht. Deze kunnen we splitsen in 2
    categorieën:
    1 - Schade door eigen schuld. Dit kan bijvoorbeeld zijn: vallen, brandplekken, schaven, glas, etc. etc.
    2 - Schade door de fabrikant.  Dit kan bijvoorbeeld zijn: schade door vervoerder, verkeerd gelijmd, naden zijn niet goed afgewerkt, stiksel laat los, etc. etc.

    In categorie 1 kunnen we niks voor je betekenen. Dit is schade door eigen schuld, hier hebben wij of de fabrikant geen invloed op gehad.
    In categorie 2 raden we je aan zo spoedig mogelijk contact op te nemen. Zie je meteen dat er iets niet klopt bij het uitpakken van jouw bestelling, gebruik het dan niet en laat de kaartjes er aan zitten! Neem meteen contact op!


iDEAL Achteraf betalen met AfterPay MasterCard Visa Bancontact / Mister Cash
Divide

Om u de beste gebruikservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies. Voor meer inhoudelijke informatie en het onderscheid die wij hier in maken, verwijzen wij u door naar ons cookiebeleid.